В порівнянні зі звичайним GTI Clubsport новачок може похизуватись оригінальними 19-дюймовими легкосплавними колесами, світлодіодними фарами Matrix, більшим спойлером на задніх кришці багажного відсіку та контрастним чорним дахом. Крім цього увагу привертає спортивна вихлопна система від бренду Akrapovic та унікальна наклейка для боків хетчбека із спеціальними значками 45.
В середині оновлення торкнулися спортивних сидінь з вишивкою логотипа GTI та триспіцевого керма індивідуальної розробки. В котре маємо зауважити що інтер'єр нового покоління хетчбека Golf не вражає якістю та розкішю, а скоріш нагадує про цифрову еру та мінімалізм. Найбільше всього дратує перехід на сенсорне керування функцій та опцій які повинні залишитись механічними та надійними у керуванні.
Під капотом Volkswagen Golf GTI Clubsport 45 працює 2-літровий бензиновий турбодвигун на 295 к.с. та 400 Нм крутного моменту, це на 55 к.с. більше ніж у звичайного Golf GTI. Мотор агрегатується виключно с 7-ступеневим роботом з подвійним щепленням. Також новачок отримає електронний диференціал з обмеженням ковзання та оптимізації тягового зусилля. В результаті злагодженої роботи електронних систем, хетчбек може розігнатися з 0 до швидкості у 100 км/год лише за 5,6 секунд. Незважаючи на показники спортивного автомобіля, Golf GTI Clubsport 45 потребує лише біля 6 літрів пального на кожні 100 км пробігу. Поява хетчбека до 45 річчя моделі виявилась настільки рано, що к 50-річчю ми скоріш за все побачимо наступне дев'яте покоління, яке матиме електродвигун.